ServiciiDirecţia Generală AdministrativăDirecția Resurse Umane-SalarizareBiroul de Urmarire Salarii si Facilitati Studenti

Biroul de Urmarire Salarii si Facilitati Studenti

 

DETALII:

  • Locatia: camera 118 din Caminul 4 (Complex Agronomie)
  • Telefon: 0351.403.316
  • E-mail: Burse.UCv@gmail.com

Primirea abonamentelor spre decontare se face in perioada 23-31 a fiecarei luni.

 

Extrasele de cont se vor trimite pe adresa biroului: Burse.UCv@gmail.com, iar mesajul trebuie să conțină următoarele date de identificare:

  • Subiect: NUME și PRENUME student + Motiv (de ex., dar fără a se limita la: “Extras de cont”)
  • Textul mesajului: Facultatea și OBLIGATORIU CNP-ul studentului. Orice alte informație furnizată este de prisos.
  • Atașamentul: Extras de cont EMIS de bancă, NU SCRIS de către student. Contul trebuie să fie PERSONAL (studentul să fie TITULAR – NU se accepta NICIUN alt cont al unei alte persoane, indiferent de situație!) și deschis la una dintre cele 4 bănci agreate: BCR, BRD, ING sau Raiffeisen. NU se acceptă cont deschis la altă bancă! Ca excepție, se acceptă orice format al acestor extrase de cont, în special print-screen-uri din aplicațiile mobile puse la dispoziție de către bănci, dacă și numai dacă, apare, cel puțin, NUMELE studentului și IBAN-ul cu precizarea că studentul este titularul contului!

 

OBSERVAȚII:

  • În cazul în care mesajul NU are toate cerințele de mai sus (CNP și Facultatea) sau contul aparține unei alte persoane sau este deschis la altă bancă, mesajul NU va fi luat în considerare și va fi ȘTERS, fără notificare!
  • Un student va trimite UN singur mail, de pe o SINGURĂ adresă de mail! Nu mai multe! În cazul în care NU primește răspuns în termen de 5 zile lucrătoare, abia atunci va reveni cu un FORWARD după mail-ul inițial! Evident, după ce vor fi rezolvate TOATE deficiențele constatate.
  • Extrasele de cont se vor trimite până cel mai târziu data de 5 a fiecărei luni. Altfel, va fi considerat întârziat, iar bursa lunii curente va fi platită precum cea din luna precedentă (dacă a fost cont la altă bancă va rămâne la aceasta, dacă a fost numerar, va rămâne numerar). Vă rugăm să nu închideți un cont la o bancă decât DUPĂ ce a intrat bursa în contul nou trimis!

ATENȚIE!!! Un cont rămâne în baza de date până când studentul dorește schimbarea acestuia sau până când se dovedește închis/blocat! În această situație (închis/blocat), contul va fi șters din baza de date, iar (eventualele) burse viitoare vor fi lucrate la numerar! Întrucât varianta “numerar” nu mai este posibilă, bursele vor fi plătite doar după ce studentul va prezenta un cont care respectă toate condițiile precizate anterior, dar mesajul va fi transmis pe adresa de e-mail: directia.economica@ucv.ro, așa cum este precizat aici.

 

Întrebări frecvente (F.A.Q.):